20 Mart 2007 Salı

AA SOBELENDİM!

Çok heyecanlıyım, blog aleminde ilk defa sobeleniyorum:) Hay Allah heyecan yaptım bak, aklıma da gelmiyor şimdi:) Başlıyorum Fikrimince, madem sobelemişsin:)
Aslında hiç ama hiç marka tutkum yoktur, yani o olmazsa olmaz diyebileceğim bir durum yok ama tercih ettiğim diyebileceklerim var tabii, neler mi?

1) BURGER KING severim mesela, bir sürü fast foodçu arasından kesinlikle tercih ettiğimdir, hele de soğan halkasını başka bir yerde yemem.
2) Carte Dor'un profiterollü dondurması ve MADO asla vazgeçemeyeceklerimdendir. Haagen-Dazs'ı o kadar methettiler, 2 topuna dünya para verip yedik, nerdeeee bizim Mado nerde Haagen-Dazs! ÖZSÜT'ün de pastalarının üstüne pasta tanımıyorum, neffisssler.
3) Jean giymeyi çok severim ben, mümkün olsa her ortamda giyerim. MAVİ JEANS şimdiye kadar içinde kendimi en rahat ettiğim markadır.
4)Uzun yıllardan sonra tenimle en iyi uyum gösteren fondötenleri MAYBELLINE'nin ürettiğini gördüm,bir de ellerim çok kuru olduğu için AVON'un gliserinli el kreminden vazgeçemem.
5) Çok param olsa evimin tüm elektrikli aletlerini SIEMENS ile değiştiririm ama çok pahalı be kardeşim, Arçelik'ten 900 Ytl ye aldığım bulaşık makinesinin aynı özellikte olanı Siemens'te 2100 Ytl idi!
6) Lekeler için eskiden Kosla kullanırdım ama son zamanlarda BİNGOLA alıyorum, hem daha yoğun hem daha etkili hem de daha hesaplı. (reklam gibi oldu:))

Mutlaka daha vardır ama aklıma başka gelmedi sabah sabah. Ben kimleri sobeleseemmmm, hımmm, Kuğuu, Sanemmm, Annelogggggg, sobeeeeee sobeeeeeee:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder