5 Nisan 2007 Perşembe

Nerde Kalmıştım?

Geçen hafta gerçekten bana çok iyi geldi. Uzun zamandır haftaiçi tatiline ihtiyacım olduğunu biliyordum da bir türlü hayata geçiremiyordum, 2 aydır yurtdışında olan eşimin tatil için İstanbul'a gelmesiyle benim de tatilim de başladı. Ne güzelmiş meğer iki üniversiteli sevgili gibi elele dolaşmak, aylak aylak bakınmak, saat kaygısı olmadan uzun uzun yemekler yemek. Hem ben hem de eşim çok keyif aldık bu şekilde birlikte vakit geçirmekten ve daha önce neden yapmamışız diye de hayıflandık..

Güzel güzel gezerek geçen bir haftanın sonunda da yoğun bir iş temposunun beni beklediği çok açıktı. Bu yüzden sahalardan biraz uzak kaldım. Asortik Krep'in oyununa en kısa zamanda dahil olucam ama daha kafamı toparlayamadım.
Ben biraz daha çalışıp geliyorum:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder