20 Nisan 2007 Cuma

Oyun

Öncelikle sevgili Asortik Krep'ten beni bağışlamasını isteyeyim, oyuna hemen cevap veremedim zira çok yoğun-yorucu günler yaşadım. Kullanıp memnun kaldığım ürünleri sormuştu, geç de olsa aklıma gelenleri yazayım.


Geçenlerde markette tesadüfen görüp hiç adetim olmadığı, sadece kavanozunu beğendiğim için aldığım Güllüoğlu'nun reçellerine bayıldık. Önce ahududusunu sonra böğürtlenini aldım, ikisi de çok lezzetliydi. Bakıcı teyzemi helvasını da denemiş, onu da pek methetti.

Ben içkide tatlı tatlı tadları severim, mesela Archers mesela Bailey's gibi. Xuxu'yu da bir arkadaşım yurtdışı dönüşünde free shop ta keşfetmiş ve bize ikram etmişti. O günden beri yurtdışına gidip gelen herkese ısmarlıyorum. Xuxu bildiğiniz çilek şurubuna votkanın katılmış hali. Anlamadan içenleri pek bir güzel çarpıyor, şimdiden söyliim:)

Ufaklığın araba camından atıp kuşların aldığını iddia ettiği Nokia telefonumdan sonra -ki memnundum- satınaldığımSamsung D900'ümden de son derece memnunum.

Yıllar önce annemin ev hediyesi olarak aldığı, mutfaktaki elim ayağım Tefal Clipso'larımın da adını burda anmazsam olmaz. Tam çalışan kadın tenceresi, malzeme hazır olduğunda çoğu yemek en fazla 1/2 saat içinde sofrada oluyor:)
Oyuna bu kadar geç katıldıktan sonra kimseyi sobeliycek yüzüm kalmadı o yüzden oyunu bitirdim gitti. Ama aklımda güzel bir oyun var, bakalım yakında kimler sobelenecek??:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder